torstai 4. lokakuuta 2012

1,5 vuotta eikä suotta

Meillä oli eilen Jukan kanssa puolitoista-vuotispäivä, laskettuna siitä kun tavattiin. Silloin oli myös mun syntymäpäivä joten ollaan pidetty sitä meidän vuosipäivänä niin on vähemmän päiviä muistettavana ;) Itselläni ei kyllä ole oikein ollut tapana muistaa puolikkaita vuosia, enkä asiaa tajunnutkaan ennen kuin Miia mainitsi omasta vuosipäivästään, joka on siis sama kuin meillä. Jatkossa vois kaikki mahdolliset merkkipäivät pyrkiä ajoittamaan samalle päivälle, kyllä olis elämä helppoa :)



Tänään käyn pyörähtämässä töissä yhden paikallispelin verran ja sit mulla alkaa viikonloppu. Me mennään Annin kanssa Astanga Joogakouluun viikonlopun alkeisintensiivikurssille. Oon pitkään jo halunnut alkaa joogaamaan ja oon tosi innoissani et lopulta sain aikaiseksi lähteä. Mietittiin jo et lähdetään sit Intiaan joogaretriittiin ja ollaan entistäkin notkeempia ja seesteisempiä :D

Nyt on muuten tosi kaunista ulkona kun puut on niin värikkäitä ja on jo ihan kunnon syksy. Syksy on ehkä mun lempivuodenaika. Ainut huono puoli on että oon aika väsynyt koko ajan enkä jaksa liikkua ja hiilareita tekee koko ajan mieli. Pasta ja pizza ovatkin olleet melkein päivittäin ruokalistalla. Yritän kovasti ryhdistäytyä tän asian suhteen, etten jouluna oo samassa kuosissa kinkun kanssa.


Tämän aamun kevyesti omenalla, voisilmällä, kanelilla, sokerilla, auringonkukan siemenillä ja maidolla tuunattu aamupuuro :D

1 kommentti: